سرخط خبرها

آماده باش گل‌محمدی به گولسیانی | نام پورعلی‌گنجی از لیست بیرون می‌آید

  • کد خبر: ۱۸۹۵۹۴
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵
آماده باش گل‌محمدی به گولسیانی | نام پورعلی‌گنجی از لیست بیرون می‌آید
درحالی که یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس به گولسیانی آماده باش داده، قرار است نام مرتضی پورعلی گنجی از فهرست پرسپولیس خارج شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی به احتمال زیاد از ناحیه رباط صلیبی داخلی پا است و این بازیکن باید با دیگر پای خود را به تیغ جراحان بسپارد.

پورعلی‌گنجی که یک بار هم سابقه مصدومیت شدید در لیگ چین را داشت و به دلیل آسیب دیدگی شدید ناچار به ترک فوتبال ایران کشور شد بار دیگر باید ماه‌ها با مصدومیت جدید خود دست و پنجه نرم کند تا شاید به شرایط بازی برسد.

معمولا بازیکنانی که برای بار دوم رباط صلیبی‌شان پاره می‌شود دیگر به شرایط آرمانی گذشته برنمی‌گردند، اما به هرحال فوتبال حرفه‌ای امروز ممکن است دوباره منجر به بازگشت پورعلی‌گنجی به صحنه اول فوتبال شود.


هرچند که هنوز محرز نشده پای مدافع پرسپولیس در چه وضعی است و باید عکس‌های نهایی از محل آسیب دیده گرفته شود و پزشکان نظر نهایی را صادر کنند، اما چنانچه پارگی رباط پای پورعلی‌گنجی قطعی شود، نام این بازیکن از لیست خارج خواهد شد تا جا برای دیگر بازیکنان و احتمال یک خرید جدید باز شود.

گل‌محمدی با آگاهی از وضعیت پورعلی‌گنجی به گولسیانی، مدافع گرجستانی خود که فصل پیش یکی از بهترین‌ها بود و در فصل جاری کمتر در ترکیب اصلی قرار می‌گرفت آماده‌باش داده و از این بازیکن خواسته خود را با آمادگی کامل ذهنی به بازی با پیکان که قرار است فردا برگزار شود، برساند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->